Информация
ЗА ПРОГРАМАТА
Магистърската програма "ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ И ОНЛАЙН АНАЛИЗ" е базирана на последните тенденции в развитието на онлайн маркетинга. Тя е с практическа насоченост, като основната ѝ цел е да създаде уменията, необходими за успешната реализация на студентите. Лекторите са с богат практически опит, мотивирани да предадат опита си на студентите.
КЛЮЧОВИ КОМПЕТЕНТНОСТИ
Завършилите тази програма ще:
- са запознати със съвременните тенденции в развитието на маркетинга и ще могат да ги използват в работата си
- могат да създават, управляват и анализират бизнес съдържание
- притежават умения да планират рекламни кампании, да ги провеждат и да анализират резултатите;
- са в състояние да създават т.нар. "маркетингови фунии"
РЕАЛИЗAЦИЯ
Завършилите ще могат да се реализират в:
- маркетингови отдели на големи компании
- маркетингови агенции
- собствени онлайн проекти
ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТ И ФОРМА НА ОБУЧЕНИЕ
Продължителността на обучението в зависимост от образователната степен на кандидатите е:
- за кандидати с образователно-квалификационна степен "бакалавър" или "магистър" от професионално направление "Икономика" - 2 семестъра;
- за кандидати с образователно-квалификационна степен "бакалавър" или "магистър" от други професионални направления - 3 семестъра, от които 1 семестър е за неикономисти и с изцяло икономическа насоченост. Той се провежда дистанционно.
- Занятията се провеждат събота и неделя.
КАНДИДАТСТВАЙ ОНЛАЙН | ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ | ЗАПИСВАНЕ |
КОНТАКТИ
За въпроси, свързани със съдържанието на магистърската програма, критериите и сроковете за кандидатстване за прием, документите за кандидатстване и плащането на таксите, можете да се обръщате към:
-
Юлияна Георгиева
Мениджър комуникации и кариерно развитие
тел.: +359 2 401 58 07
стая № 307
e-mail: jgeorgieva@vuzf.bg