Магистър

НОВА: Финтех, финанси и дигитални иновации
Назад

Информация

ЗА ПРОГРАМАТА

Специалност "ФИНТЕХ,ФИНАНСИ И ДИГИТАЛНИ ИНОВАЦИИ" във ВУЗФ е изключително иновативна и отговаря на всички нови и належащи промени в икономически и бизнес план. Обучението е ориентирано към задълбочаване и утвърждаване на профилирана подготовка на студентите, осигуряваща професионалните компетенции, необходими за извършването на оперативни и управленски функции и процеси в дигитализирана финансова бизнес среда. Студентите ще бъдат обучавани от експерти във финтех индустрията и в дигитализирането на финансовите пазари и институции както от академичните среди, така и от финтех сектора.

Част от дисциплините ще включват задълбочено изучаване на същността, видовете и подсекторите на финтех, методите за оценка и регулациите във финтех компаниите, интернет на нещата и изкуствения интелект в сектора. Магистратурата ще постави акцент и върху управлението на финансовия риск в дигитална среда, както и върху основните видове технологии, използвани във финансовия сектор - big data, изкуствен интелект, машинно обучение и други. Ще се изучава още дигитализирането на валутните пазари, ролята на криптовалутите и връзката между цифровите технологии и финансовите институции.

 

КЛЮЧОВИ КОМПЕТЕНТНОСТИ

Завършилите тази програма ще:

Завършилите ще:

 

НАЧИН НА КАНДИДАТСТВАНЕ:

1. Попълнена онлайн форма за кандидатстване: Кандидатстудентски документи-магистър

2. Копие на диплома за средно образование - върху него да пише: Вярно с оригинала. Подпис и две имена.

3. Копие на диплома от предходно образование за ОКС "бакалавър" - върху него да пише: Вярно с оригинала. Подпис и две имена.

4. 4 броя цветни снимки паспортен формат. Можете да ни ги изпратите с куриер на адрес: ВУЗФ, гр. София, ул. Гусла 1, за фронт офис, лице за контакт Милена Илиева /0888101382;

Копията на дипломите може да ги изпратите на имейл info@vuzf.bg или до jgeorgieva@vuzf.bg

5. Плащане на такса за обработка на документи -100 лв.

6.Плащане на семестриалната такса. Таксата може да се плаща и разсрочено на 4 равни вноски без оскъпяване.

 

СРОК ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ И ЗАПИСВАНЕ

ПРИЕМ ПРЕЗ ФЕВРУАРИ - кандидатстване от 1 ноември 2023 г. до 15 февруари 2024 г.

РЕДОВЕН ПРИЕМ - кандидатстване от 1 април 2024 г. до 10 октомври 2024 г.

 

ПРЕПОДАВАТЕЛИ ⇱

 

ВАЖНО!

Програмата ще стартира при група от минимум 10 човека.

 

КАНДИДАТСТВАЙ ОНЛАЙН