Магистър

БМИМК

Програма

Бранд мениджмънт и интегрирани маркетингови комуникации

Информация

Форма на обучение

Задочна

Степен

Магистър

Език на преподаване

Български

Семестриална такса

950 EUR

Специализирани дисциплини

  • Основи на бранд мениджмънта
  • Потребителско поведение и брандинг
  • Интегрирани маркетингови комуникации и брандинг
  • Връзки с обществеността
  • История и теория на рекламата
  • Маркетингови изследвания за рекламни решения
  • Рекламен дизайн
  • Дигитални маркетингови комуникации
  • Управление на рекламна кампания
  • Медия планиране

Изпити

Резултатите от изпитите може да проверите чрез системата за дистанционно обучение от официалния сайт на ВУЗФ в секцията „Дистанционно обучение“. Вашето потребителско име е Вашият факултетен номер, като изписвате М на латиница, а паролата е Вашето ЕГН.

Виж

Графици

Резултатите от изпитите може да проверите чрез системата за дистанционно обучение от официалния сайт на ВУЗФ в секцията „Дистанционно обучение“. Вашето потребителско име е Вашият факултетен номер, като изписвате М на латиница, а паролата е Вашето ЕГН.

Виж

Преподаватели