Програма
Бранд мениджмънт и интегрирани маркетингови комуникации
В партньорство с "Ogilvy"
Информация
Форма на обучение
Задочна
Степен
Магистър
Език на преподаване
Български език
Семестриална такса
950 EUR
Специализирани дисциплини
- Основи на бранд мениджмънта
- Потребителско поведение и брандинг
- Интегрирани маркетингови комуникации и брандинг
- Връзки с обществеността
- История и теория на рекламата
- Маркетингови изследвания за рекламни решения
- Рекламен дизайн
- Дигитални маркетингови комуникации
- Управление на рекламна кампания
- Медия планиране
Изпити
Резултатите от изпитите може да проверите чрез системата за дистанционно обучение от официалния сайт на ВУЗФ в секцията „Дистанционно обучение“. Вашето потребителско име е Вашият факултетен номер, като изписвате М на латиница, а паролата е Вашето ЕГН.
ВижГрафици
Резултатите от изпитите може да проверите чрез системата за дистанционно обучение от официалния сайт на ВУЗФ в секцията „Дистанционно обучение“. Вашето потребителско име е Вашият факултетен номер, като изписвате М на латиница, а паролата е Вашето ЕГН.
Виж