Демонстрация по Невромаркетинг проведена по време на часовете по "Маркетинг за предприемачи"
Лекциите при нас не са просто лекции, те са храна за ума и душата. A понякога – “човъркане в мозъка” в буквалния смисъл. Общото между това, дисциплината „Маркетинг за предприемачи” в Магистърската програма по иновации, е невромаркетингът.
В рамките на сесията по маркетинг с преподавател ас. д-р Станимир Андонов се проведе демонстрация на невромаркетингово изследване. Самият Станимир Андонов е един от основположниците на този вид изследвания в България.
Невромаркетингът е нова област в маркетинга, която използва медицински технологии, като функционален ядрено магнитен резонанс (фЯМР), електроенцефалограма (ЕЕГ), електромиограма (ЕМГ) и други, за да измери по-точно предпочитанията на потребителите. Невромаркетингът дава информация за това, на какво реагира потребителят, дали на цвета на опаковката, звука, който се чува или е важна мисълта, че ще притежава нещо уникално, което другите потребители не притежават. Така маркетолозите създават по-ефективни продукти, услуги и маркетингови компани. Освен това се използва не само в рекламната индустрия, но и в киното за т.нар. „скрита реклама”.
Повече информация и снимки можете да откриете тук.