19
11
12
ВУЗФ беше домакин на лекция на Мишел Федор
Висшето училище по застраховане и финанси беше домакин на лекция на Мишел Федор на 16 ноември между 11 ч. и 12.30 ч. в класа по Бизнес стратегии на доц. Евгени Евгениев.Мишел Федор е международен маркетинг специалист от Калифорния (САЩ), която отговори на въпроса Стандартизация или адаптиране на международни маркетингови стратегии? Някои стратези вярват, че светът сега е "глобално село", което позволява на маркетинг специалистите да уеднаквят своите продукти / услуги и маркетинговия микс по всички краища на света, за да се минимизират разходите и за да представят глобалния имидж на марката. Други наблюдатели подчертават различията между пазарите в различните държави и настояват за необходимостта от адаптация към уникалните характеристики на всеки пазар. Мишел Федор предостави аргументи относно двете страни в спора.
Г-жа Федор е работила над 10 години върху изследвания на пазара, рекламата и маркетинга в Лос Анджелис, Калифорния, Финикс и Аризона, с разнообразни клиенти, като автомобилните производители Honda, Infiniti и Mitsubishi, както и Sofitel Hotels в Сан Франциско, French Bread Co., America West Airlines (US Airways), YMCA, Zila Pharmaceuticals. Г-жа Федор в момента живее в София със съпруга и сина си.
Плакат за събитието може да бъде намерен тук
Презентация от събитието може да бъде намерена тук