Научно шоу: "Невромаркетинг"
Станимир Андонов, преподавател по маркетинг във ВУЗФ, има удоволствието да ви покани на научно шоу, което обединява маркетинга и невронауките или иначе казано, как ЕЕГ метода може да се ползва за набиране на първични данни за възприятията на зрителите на ТВ реклама, с цел тестване на влиянието на рекламните клипове върху тях. Дискусията ще обхване и ползите за рекламодателите от използването на невромаркетинговите изследвания при избора на рекламни концепции и различни стимули използвани в рекламните клипове предназначени за телевизията. По време на презентацията ще бъде направена демонстрация на ЕЕГ изследване.
И всичко това с цел забавление на гърба на науката.
Двамата презентатори Станимир Андонов, преподавател по маркетинг във Висше училище по застраховане и финанси, и Стилиян Георгиев, изследовател в Институт по Невробиология на БАН, работят заедно от няколко години по тази интердисциплинарна тема.
Ако не можете да присъствате на живо, можете да се регистрирате за участие в уебинара на научното шоу. Там ще можете да проследите събитието на живо и да зададете своите въпроси.
https://www3.gotomeeting.com/register/559393654
място: Парк "Заимов", Софийски фестивал на науката - http://www.sofiasciencefestival.bg/
ден и час:12.05 2012 20:30ч.