Новини

Новини
За четвърта поредна година стартира класацията "Любими марки"
22 3 12

За четвърта поредна година стартира класацията "Любими марки"

Единствената потребителска класация в България!

На 19 март 2012 г. за четвъртa година стартира класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”. Инициативата този път ще се проведе от списание „BUSINESS LADY”   и е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които наистина биха ни липсвали, ако изчезнат от пазара. Любимите ни марки се избират единствено чрез гласуване от страна на крайните потребители.
Подбрани са 25 категории, от които всеки участник има възможност да определи коя е неговата любима марка. Критерият, по който ще се излъчат марките в отделните категории, ще бъде броят на подадените гласове.
ПЪРВИ ЕТАП (19–26 март 2012 г.) – НОМИНИРАНЕ. В предварително селектирани 25 категории, всеки потребител след регистрация номинира (изписва) любимите си марки в минимум 16 категории. След като номинирането приключи, във всяка категория остават по 6 марки с най-голям брой номинации.
ВТОРИ ЕТАП (02–12 април 2012 г.) – ГЛАСУВАНЕ по номинираните марки. Във всяка категория се гласува за максимум три от шестте марки в минимум 20 категории. В сп. BUSINESS LADY ще се публикуват класиралите за финал брандове. Тези общо 75 марки отиват на трети етап в борбата за първо, второ и трето място в категорията си.
ТРЕТИ ЕТАП (16–26 април 2012 г.) - ФИНАЛНО ГЛАСУВАНЕ, КЛАСИРАНЕ И НАГРАЖДАВАНЕ. В последния етап от класацията се гласува за 1 от 3-те марки във всяка категория, като гласуването ще завърши със специална церемония на 26 април 2012 г. Ще бъдат обявени и наградени марките във всяка една от категориите, според класирането им. Голямата награда - Grand Prix и титлата „Любима марка за 2012 г.” ще бъде връчена на марката, получила най-много гласове. Всички брандове, класирани на първо място в категорията си, ще имат възможността да получават правото да се наричат „Любима марка в България”, като се уточнява и категорията.
НАГРАДИ от сп. BUSINESS LADY – почетна грамота за марка №1 във всяка категория, награди от спонсорите и право на 50% отстъпка за рекламна публикация в изданието (получава управляващият или бранд-мениджърът от съответната компания).
Потребителите номинират или гласуват, като потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт. Непотвърдените гласове не се отчитат!

Марките, които се класират за последните два етапа, не могат да бъдат спонсори  или партньори на събитието!

КАТЕГОРИИ:
1. Високоалкохолни напитки
2. Нискоалкохолни напитки
3. Безалкохолни напитки
4. Захарни и шоколадови изделия
5. Хранителни продукти
6. Парфюми
7. Козметика
8. Облекла и обувки
9. БГ Сайт
10. Черна техника
11. Бяла техника
12. Спортни стоки
13. Мобилни телефони, смартфони
14. Автомобили
15. Мотоциклет
16. IT продукти
17. Заведения за обществено хранене
18. Финансови институции
19. Електронни медии (web)
20. Радио
21. Телевизия
22. Интериор и обзавеждане
23. Телекомуникации
24. Застрахователи
25. Български футболен отбор

Гласуването се извършва на адрес: www.mylovemarks.eu

--------------------------------------------------------------------------------------------------
ЗА ПРОЕКТА
"ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" е годишна класация на списание BUSINESS LADY. Все повече хора по света повишават своите очаквания относно представянето и ефективността от страна на конкретен продукт или услуга. И в повечето случаи ние го получаваме – картофките са винаги свежи, чиниите блестят. Любимите марки превъзхождат самите брандове. Те ни доставят по-голямо удоволствие от очакването за по-висока ефективност на бранда. Любимите марки седят на върха на най-високите нива на уважение. Те достигат до сърцата ни толкова добре, колкото и до ума ни, създавайки интимна, емоционална връзка, без която просто не можем да живеем.
За разлика от други класации, "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.
Любимите ни марки са приятели, не само сделки. Вие не си купувате просто любима марка, а я прегръщате страстно. Именно това е нещото, което никога не бихте позволили да си отиде. Казано просто, любимите ни марки ни вдъхновяват.